Η Freskon Greece με στόχο να αναδείξει και να προωθήσει την ελληνική παραγωγή στις διεθνείς αγορές, οργανώνει κάθε χρόνο ομαδική συμμετοχή στο Β2Β περιβάλλον της Fruit Atrraction με την οργανωτική εμπειρία και επιμέλεια του εκθεσιακού εθνικού φορέα ΔΕΘ – HELEXPO. Στην αποστολή του 2025 στο Σάο Πάολο, η ελληνική συμμετοχή περιλάμβανε βασικές επιχειρήσεις του κλάδου, με την υποστήριξη της Περιφέρειας Κεντρικής Μακεδονίας, καθώς και μεμονωμένες εταιρείες (συνολικά 11 άμεσες συμμετοχές).
Η Fruit Atrraction έχει καθιερωθεί ως ένα κομβικό εμπορικό γεγονός για την παγκόσμια αγορά φρέσκων φρούτων και λαχανικών, αποτελώντας αναπόσπαστο εργαλείο στον ετήσιο προγραμματισμό των επιχειρήσεων αυτού του κλάδου.
Η συμμετοχή της “Freskon Greece” στη “Fruit Attraction – São Paulo” έρχεται ως συνέχεια της ιδιαίτερα επιτυχημένης παρουσίας 45 επιχειρήσεων και οργανισμών στην κορυφαία Διεθνή Έκθεση Φρούτων και Λαχανικών “Fruit Attraction”, που πραγματοποιείται κάθε Οκτώβριο στη Μαδρίτη.
H FRUIT ATTRACTION 2024 σε αριθμούς
Εκθέτες
Χώρες
Επαγγελματίες
τ.μ.
Επιτυχημένη η Ελληνική Παρουσία στη Fruit Attraction - Sao Paulo 2025
Με επιτυχία ολοκληρώθηκε η διεθνής έκθεση Fruit Attraction Sao Paulo 2025, που διεξήχθη από 25 έως 27 Μαρτίου στο Expo Center Norte, υπό τη διοργάνωση της IFEMA Madrid και της Fiera Milano. Η έκθεση έχει εδραιωθεί ως σημαντικός κόμβος για τον κλάδο φρούτων και λαχανικών στη Λατινική Αμερική, με τη Βραζιλία να ξεχωρίζει ως βασικός παραγωγός και αγορά-στόχος για τις ελληνικές εξαγωγές.
Στο πλαίσιο αυτό, για πρώτη φορά συμμετείχε εθνικό ελληνικό περίπτερο υπό την επωνυμία FRESKON GREECE, οργανωμένο από τη ΔΕΘ – HELEXPO. Το περίπτερο παρουσίασε δυναμικά την ελληνική παραγωγή ακτινιδίων, με τη συμμετοχή εννέα εξειδικευμένων επιχειρήσεων, μεταξύ των οποίων οι: Fru.Eat, K-Fruits, Mami Fruits, Elita, Europe Export 2016, Tokas Olymp Fruits, Olympus Fruits, BabyFruit και Kolios SA. Την αποστολή στήριξε η Περιφέρεια Κεντρικής Μακεδονίας.
Το ελληνικό περίπτερο επισκέφθηκαν επίσημοι εκπρόσωποι του διπλωματικού σώματος, εκφράζοντας τη στήριξή τους στις ελληνικές εξαγωγικές προσπάθειες. Οι εκθέτες είχαν σημαντικές επαφές με εταιρείες της Λατινικής Αμερικής, προσελκύοντας νέο ενδιαφέρον για τα ελληνικά φρούτα, ενώ πάνω από 1.500 B2B συναντήσεις διευκολύνθηκαν μέσω του Προγράμματος Διεθνών Αγοραστών.
Η παρουσία της Ελλάδας κρίθηκε ιδιαίτερα επιτυχής, επιβεβαιώνοντας τη στρατηγική σημασία της λατινοαμερικανικής αγοράς για τα ελληνικά φρέσκα προϊόντα, ιδίως το ακτινίδιο. Παράλληλα, αναδείχθηκαν δυνατότητες επέκτασης και σε άλλα φρούτα, όπως μήλα και δαμάσκηνα. Η συμμετοχή ενισχύει τη θέση της Ελλάδας στον παγκόσμιο χάρτη των εξαγωγών και ανοίγει νέους ορίζοντες εμπορικής συνεργασίας.